Om foreningen

Vi er en klub som går meget op i, at der skal være plads til alle. Sidste sæson var vi 65 børn og 35 senior/veteran turneringsspillere. Udover dette har vi baner til vores motionistspillere. I år vil vi prøve at få gang i et voksen begynderhold for seniorspillere i alderen 18-65 år. Så der er ingen undskyldning for at komme og spille badminton uanset alder og niveau.

Vi har et godt trænerteam som vores mangeårige træner Frank står i spidsen for. Trænerteamet sørger for at gøre børnene bedre, så de kan begå sig i holdturneringen samt stævner. Se mere under "badminton hold"

Styrken i denne klub er, at vi har en stærk bestyrelse, som sørger for at alle har det godt i denne klub. Udover det administrative sørger de for oplevelser for spillerne samt deres forældre fordelt hen over sæsonen.

Bliv medlem
I.K. Rosendal Badminton bruger Conventus som medlemskartotek, derfor beder vi dig om at registrere i Conventus for at blive medlem.
Klik på linket til Conventus
Bliv medlem